Нова Зеландия - Оуклънд

Дойде време да се разделим с нашата малка количка, която за наше щастие не ни остави на пътя, въпреки всички странни звуци които издаваше. Бяхме я наели от Jucy, тъй като от предната компания нямаше налични (Apex Car Rentals - много доволни бяхме от колата която те ни дадоха и искахме пак с тях, но...който резервира в последния момент няма право на избор). Офиса на Jucy е на пеша разтояние от центъра и ние с раничките на гръб тръгнахме да си търсим хотела. За наш късмет излезе че сме резервирали точно на метри от най-оживената улица в Оуклънд - Куинс стрийт. Може би принципно не е толкова лудница по този булевард, но беше 'боксинг дей' т.е. деня след Коледа, когато всички магазини имат промота с над 50% намаление на цените и целия китайски народ (буквално - имаше 99.9999% китайци) беше решил да изкупи каквото види по магазините. Дори и пред най-скъпите марки като Прада, Boss имаше опашки от желаещи да влязат да пазаруват. Аз направих грешка да вляза да погледна един ботуш в магазина на UGG и една китайка буквално ми го изтръгна от ръцете, което общо взето сложи край на нашето 'пазаруване'. Все пак на следващия ден ни изглеждаше по спокойно и минахме да видим какво има по магазините, и единственното което имаше бяха табелки с цени, всичко беше 'оглозгано', така че се отдадохме на разходки по улиците, кафенца и малко градски туризъм.
Като цяло града много напомня на щатите, всичко е точно както там, и честно казано не ни направи кой знае какво впечатление. Имат страхотни паркове, които за наша изненада бяха тотално пусти, но обяснението беше че там хората не ходят по парковете, а се припичат на плажа. Ние се поразходихме до най старият им парк, където има и безплатна мини ботаническа градина с невероятни цветя и най-огромните водни лилии които съм виждала

малко улично изкуство
Страхотно беше в парка, само че нямаше никой друг освен нас

След като разгледахме парковете, пообиколихме и самият град. Честно казано пристанището с невероятните яхти беше най впечатляващо, замечтах се да си имам яхтичка и да си плавам...Но трябваше да се събудя тъй като имахме уговорка за барбекю с една много интересна компания. Поканата беше от една колежка на Руди, която е корейка и мъжа и, а повода е да изпратят нас към България, тъй като полета ни беше на следващия ден, и да посрещнат едни германци които точно на същия ден пристигат на острова. А цялата сбирка е в сградата на едно момиче от Нова Зеландия което живее в апартамент със страхотна гледка. До квартала където живееха се стига за 10 минутки с ферибот, който се хваща точно от пристанището на центъра, буквално на минутки от толкова известната ТВ кула. Много спокоен квартал с гледка към небостъргачите и както казаха те, с най добрите плажове в Оуклънд, като това твърдение го приемаме на доверие, тъй като не проверихме сами :) Хапнахме, пийнахме и успяхме да си хванем последното фери към центъра за да се приберем към хотела. Все пак, време е да отлетим от земята на кивитата...
Това много се чудих какво е...
Та ето го на картинка :)
 Ето това искам за рожденния ден

Гледка към вулканчета

И още вулкани...добре че не са действащи защото мисля че са около 40 само в Оуклънд
Е на това му казвам гледка. Много ми хареса апартамента, гласих се даже да спя там ама пустия му самолет който трябваше да гоним
Морската гара -там се качихме на ферибота
 Емблематичната кула
Който не си носи статив точно когато има какво да снима, така не му се получават снимките